شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
اخبار
1403/01/06
اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده / نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان چابهار گفت: برای بهبود کیفیت آب مناطق سیل زده، علاوه بر سایت‌های کلرزنی موجود، پنج دستگاه کلرزن نصب و راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علی‌اکبر آقایی" در جریان برگزاری سلسله جلسات تخصصی بررسی مسائل مربوط به سیلاب منطقه دشتیاری و چابهار که با حضور مدیر مرکز پایش کیفیت آب و رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد، با اعلام این مطلب بیان کرد: همکاری مرکز بهداشت و آب و فاضلاب در کنترل کیفیت آب مناطق سیل زده نتایج مطلوبی را به همراه داشته و بهبود کیفیت آب و جلوگیری از شیوع بیماری‌های مرتبط با آن را می‌توان از مهم‌‌ترین نتایج این اقدامات برشمرد.
وی ادامه داد: در همین راستا برای حفظ سلامت ساکنین مناطق سیل زده علاوه بر سایت‌هایی کلرزنی موحود، پنج دستگاه کلرزن مایع در نقاط حساس نصب و راه‌اندازی شد و بالغ بر چهار هزار و 600 عدد قرص کلر یک درصد نیز برای توزیع در مناطق آسیب دیده از سیل در اختیار دانشکده علوم پزشکی چابهار قرار گرفت.
وی عنوان کرد: طبق گزارش معاونت بهداشتی دانشگده، تاکنون هیچگونه اپیدمی در منطقه اتفاق نیافتاده و به منظور حفظ سلامت مردم، ادامه فعالیت و بازدید‌های مشترک تا کاهش کدورت به حد استاندار همکاری‌های مشترک آبفا، مرکز بهداشت و دانشکده علوم پزشکی ادامه خواهد داشت.
 
 
 
 
تعداد بازدید:
187
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal